2015. január 19., hétfő

NamJin


Sziasztooooook!^^

Nem, sajnálom, nem a DaeJae-vel jöttem, viszont az is kőszülőben...:DDD
Az a helyzet, hogy van egy hosszabb történet, aminek nyitottam egy új blogot. Azon csak az az egy lesz, viszont az igencsak hosszú:D
És nem más, mint...*dobpergés*...NAMJIN!:DDDD
Igen, ismét BTS!*-* Úgyhogy akit érdekel egy hosszú, Rap Monster x Jin-es fanfiction sorozat, annak ajánlani tudom csak^^.

A bevezető itt van hozzá:

A sorozat egy BTS yaoi (fiú x fiú) párosról, alias NamJin-ről (Rap Monster x Jin) fog szólni mindvégig. Mivel nem akarom 'lelőni a poént', a történet sztorija még maradjon titok, így az olvasás is több élményt nyújt majd...:)


A szereplőkről is röviden számolnék be, amik elsőre fontosak lehetnek, vagy hogy éppen senkinek ne legyen hiányérzete az információk tömörsége miatt:

Az egyik főszereplőnk, akinek a szemszögéből fog íródni az egész, nem más, mint Kim JinSeok, azaz Jin (ismert becenevén Hercegnő)Csupán egy 17 éves kamaszról van szó, akinek több kínja van, mint boldog pillanata, amit bonyolult, már-már tragikus családi hátterének köszönhet, és annak, hogy barátok nélkül egyedül van. Teljesen egyedül.








Második főszereplőnkre ugorva csak annyit árulok el, hogy egy titokzatos, 19 éves fiúról van szó, aki Rap Monster, avagy Kim NamJoon névre hallgat. Nem a legszerencsésebb pillanatban jön majd a képbe, sőt Jin azt kívánja, bárcsak' egyedül maradt volna. Ugyanis a mi szőke hercegünk megállás nélkül lohol a Hercegnő után.



Természetesen a banda többi tagjával is találkozhattok a későbbiekben.




Ha egy szívet összetörnek, megesik, hogy az rosszul forr össze; göröngyös, itt-ott repedezett marad...
...Miért adnám valaki más kezeibe a szívem?
...Miért kockáztatnám az újabb hegeket?
...Miért kéne megbíznom másban saját magamon kívül?
Szeretethiány, Magányosság, olyasféle Fájdalom, ami belülről emészt fel.
Ennyi elég ahhoz, hogy valakit, bárkit... mondjuk Engem... betörjenek?
Ennyi elég ahhoz, hogy pont Tőle ne féljek?
Ennyi elég ahhoz, hogy szeressem...?
Az első részt már közzé tettem, amit itt olvashattok:

http://btsnamjinapokolangyala.blogspot.hu/2015/01/1-resz-letezik-szoke-demon.html

Remélem, van, akit érdekel^^ Itt várhatjátok a második részt, ami valószínűleg a következő héten kerül fel:)

3 megjegyzés

  1. Nem tudom, hogy ki vagy, de azért én is téged:D <3 imádhatsz még jobban, mivel már a második rész is kint van^^

    VálaszTörlés
  2. Nem nagyon olvastam még ennyire régi ficet, de már most tetszik. Nem hiszem, hogy valaha látni fogod ezt a kommentet, de mindegy. Viszonylag új army vagyok, és elolvastam majdnem minden jó wattpados story-t, szóval itt vagyok. <3

    VálaszTörlés

© Kpop Fanservice
Maira Gall